وصفة د- سعيد حساسين للتخسيس من 5 الي 10 كيلو 

وصفة د- سعيد حساسين للتخسيس وهي بتخسس من 5 الي 10 كيلو

المقادير

200 جرام رجل اسد
200 جرام ميرامية
200 جرا كمون
100 جرام نعناع


الطريقه

وتوضع في زجاجة دواء فاضية طبعا وتخلط وتاخذ معلقة علي كوب ماء مغلي وتشرب قبل الكل

وهو قال لو انتظمتوا علي الوصفة مع شوية تمارين او المشي وقال تكلوا كل حاجة بس بكميات هتخسوا


إرسال تعليق Blogger

  1. انا عايزة اخس مع الرضاعة مع العلم ان الدورة ما بتنزلش بقالى 5 شهور

    ردحذف
  2. انا وزنى 75 وطولى 161

    ردحذف
  3. انا وزن 118 وطولى 177

    ردحذف
  4. عايزه اخس طولي 161سم ووزني 57كيلو وجسمي في حاله زياده مستمره

    ردحذف
  5. وزنك طبيعي يمكنك فقط متابعه عدد السعرات حتى لا يزيد وزنك مع عمل التمارين الرياضيه لتقويه عضلاتك و تنسيق الجسم

    ردحذف
  6. انا وزنى 73 وطولى 162وعاوزة اخس

    ردحذف
  7. وصفه لتخسيس البطن بدون نقص فى الوزن

    ردحذف
  8. عايزة اخس وزني في زياده مستمرة

    ردحذف
  9. انا وزنى 108 و طولى 176 و السمنه كلها ف دراعاتى و اردافى و السمانه

    ردحذف
  10. انا وزنى 95 وطولى 167 وبرضع اعمل ايه

    ردحذف
  11. افضل حاجه انك تتابعى مع دكتور ريجيم
    فى مركز انا شخصيا اعرفه و هو ممكن يخسسك فى الشهر حوالى 10 كيلو و الدكتور متفاهم و بيسمعك و اسعاره حلوه اوى غير كده هم عاملين خصم 50% للى موجودين على البيدج بتاعتهم فى الفيسبوك
    www.facebook.com/TabarkClinic

    ردحذف
  12. السلام عليكم انا وزني 75وطولي170 مشكلتي هي البطن والجوانب ارجو بعلومه شو يلي ممكن بجد يروحلي ياهون

    ردحذف

 
Top