وصفة د- سعيد حساسين للتخسيس من 5 الي 10 كيلو


المكونات

200 جرام رجل اسد
200 جرام ميرامية
200 جرا كمون
100 جرام نعناع

الطريقه

وتوضع في زجاجة دواء فاضية طبعا وتخلط وتاخذ معلقة علي كوب ماء مغلي وتشرب قبل الكل

وهو قال لو انتظمتوا علي الوصفة مع شوية تمارين او المشي وقال تكلوا كل حاجة بس بكميات هتخسوا

إرسال تعليق Blogger

  1. دربتها وكلفتني عالفاضي

    ردحذف
  2. فى وصفه مؤكده اللى هى الجنزبيل بالقرفه و كمون و ليمون كتير جربوها و عجبتهم و خسوا

    ردحذف
  3. فى وصفه مؤكده اللى هى الجنزبيل بالقرفه و كمون و ليمون كتير جربوها و عجبته

    ردحذف
  4. والوصفة دي بردو حلوة انا مجرباها وفي ناس كتير جربتها

    ردحذف
  5. الوصفة دى حلوة انا مجرباها بس الافراط فيها مش صح

    ردحذف
  6. عايزين فرع في دمياط

    ردحذف
  7. انا نفس اخس ومش عارفة يارب الوصفة تجيب مفعول

    ردحذف
  8. اناتعبت من الوصفات الكتير ومش عارفة اختار اية

    ردحذف
  9. انامجربة وصفةممتازة خسستنى 13 كيلو الجنزبيل الكمون الشاى الاخضر النعناع عن تجربة ملهاش حل يتغلى كل دة ويترك عشردقائق ثم يصفى وياخذ قبل الاكل بنصف ساعة وغيييييييييييييير مكلفة ابدا

    ردحذف
  10. اختارى الاسهل ليكي و الانسب و اللى يتماشي مع نوع شعرك و بشرتك

    ردحذف
  11. انافى كلية ونفسى اخس وزنى 72كيلو ومش عارفة استعمل ايه

    ردحذف
  12. ياجدعان بجد نفسى اخس وزنى75كيلو ومش عارفة استعمل ايه ياريت تساعدونى

    ردحذف
  13. نفسى اخس ياعاللللللللللللم انا بقيت اوفر اووووى 70كيلو وخطيبى هيسبنى كده

    ردحذف
  14. انا متجوزه ليا 8 سنين وعندى3 اطفال ووزنى 95 ونفسى اخس

    ردحذف
  15. نفسى اخس وما ارجعش تانى ساعدونى

    ردحذف
  16. اعملى تثبيت بعد الريجيم

    ردحذف
  17. انا نفسى اخس

    ردحذف
  18. انا جربت الاعشاب وحلوه جدا والشاي كمان بتاعه بيسد الشهيه جدا والاعشاب تحفه بس خفيت الاكل خالص علي فكره

    ردحذف
  19. ياجماعه هو كمون عادى ولا اسود اللى هو حبه البركه

    ردحذف
  20. الكمون حاجه و حبه البركه حاجه تانيه

    ردحذف
  21. اى وصفه من فضلكم الاحلى

    ردحذف
  22. افضل وصفه الكمون و القرفه و الجنزبيل و الليمون

    ردحذف

 
Top